დისკუსიის შეფასების
სქემა
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
საკუთარი აზრის
არგუმენტირებული დასაბუთება
|
მისი არგუმენტაცია
ბუნდოვანია, ზოგადია, მარტივად არის, ან არ არის დასაბუთებული
|
მისი არგუმენტაცია
ბუნდოვანია,
ორგანიზებულია
|
ცდ ილობს აზრი
ჩამოაყალიბოს
ორგანიზებულად და არგუმენტირებულად
|
აზრს აყალიბებს
ორგანიზებულად, ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
სხვისი აზრის
მოსმენა-გათვალისწინება
|
არ ითვალისწინებს
სხვის აზრს
|
სხვისი აზრი
მისთვის უმნიშვნელოა,
ან არ
რეაგირებს,
ან მხოლოდ ფორმალურად
|
ხშირად ისმენს,
ითვალისწინებს,
ავითარებს, აბათილებს სხვის აზრს, თუმცა ზედაპირულად
|
ისმენს, ითვალისწინებს,
ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს
|
საწინააღმდეგო
მოსაზრების პატივისცემა
|
საწინააღმდეგო
აზრები მიუღებელია, ავლენს ცინიკურ დამოკიდებულებას,
|
საწინააღმდეგო
აზრების მოსმენისას ემოციურია, ცდილობს დაასაბუთოს
თუმცა ბუნდოვანია
|
არ ეთანხმება,
მაგრამ ცდილობს პატივი სცეს სხვის აზრს
|
არ ეთანხმებ,
თუმცა პატივს
სცემს სხვის აზრს და ასაბუთებს ან აბათილებს არგუმენტირებულად
|
დასკვნის გამოტანა
|
არ ცდილობს
დასკვნს გამოტანას, მხოლოდ აზრების წარმოთქმით კმაყოფილდება
|
ვერ გამოაქვს
დასკვნები, მხოლოდ აზრებს აყალიბებს
|
დისკუსიის პროცესში
გამოაქვს დასკვნები
|
დისკუსიის პროცესში
გამოაქვს დასკვნა, აანალიზებს ზემოთქმულს
|
რეგლამენტის
დაცვა
|
რეგლამენტს
არ ითვალისწინებს
|
ნაკლებად ითვალისწინებს
|
გამოაქვს დასკვნები,
აანალიზებს, თუმცა ვერ ეტევა მოცემულ დროში
|
გამოაქვს დასკვნა,
აჯამებს, აანალიზებს ზემოთქმულს მოცემულ დროში
|
Saturday, June 21, 2014
დისკუსიის შეფასების სქემა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment