Saturday, June 21, 2014

დისკუსიის შეფასების სქემა

დისკუსიის შეფასების სქემა

საშუალოზე დაბალი
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
საკუთარი აზრის არგუმენტირებული დასაბუთება

მისი არგუმენტაცია ბუნდოვანია, ზოგადია, მარტივად არის, ან არ არის დასაბუთებული
მისი არგუმენტაცია ბუნდოვანია,
ორგანიზებულია
ცდ ილობს აზრი ჩამოაყალიბოს
ორგანიზებულად  და არგუმენტირებულად
აზრს აყალიბებს ორგანიზებულად, ასაბუთებს არგუმენტირებულად
სხვისი აზრის მოსმენა-გათვალისწინება

არ ითვალისწინებს სხვის აზრს
სხვისი აზრი მისთვის უმნიშვნელოა,
ან არ
რეაგირებს, ან მხოლოდ ფორმალურად
ხშირად ისმენს,
ითვალისწინებს, ავითარებს, აბათილებს სხვის აზრს, თუმცა ზედაპირულად
ისმენს, ითვალისწინებს, ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს

      
საწინააღმდეგო მოსაზრების პატივისცემა

საწინააღმდეგო აზრები მიუღებელია, ავლენს ცინიკურ დამოკიდებულებას,
საწინააღმდეგო აზრების მოსმენისას ემოციურია, ცდილობს დაასაბუთოს
თუმცა ბუნდოვანია
არ ეთანხმება, მაგრამ ცდილობს პატივი სცეს სხვის აზრს
არ ეთანხმებ,
თუმცა პატივს სცემს სხვის აზრს და ასაბუთებს ან აბათილებს არგუმენტირებულად
დასკვნის გამოტანა


არ ცდილობს დასკვნს გამოტანას, მხოლოდ აზრების წარმოთქმით კმაყოფილდება
ვერ გამოაქვს დასკვნები, მხოლოდ აზრებს აყალიბებს
დისკუსიის პროცესში გამოაქვს დასკვნები
დისკუსიის პროცესში გამოაქვს დასკვნა, აანალიზებს ზემოთქმულს
რეგლამენტის დაცვა

რეგლამენტს არ ითვალისწინებს
ნაკლებად ითვალისწინებს
გამოაქვს დასკვნები, აანალიზებს, თუმცა ვერ ეტევა მოცემულ დროში
გამოაქვს დასკვნა, აჯამებს, აანალიზებს  ზემოთქმულს მოცემულ  დროში

No comments:

Post a Comment